google+ facebook linkedin twitter rss
Publicitate lift | Reclama lift | Promovare indoor

 

Pana acum cativa ani publicitatea in lift nu exista nici macar ca idee, pentru ca in prezent sa devina una din cele mai fierbinti tendinte in publicitatea indoor, fiind o cale eficienta de a transmite mesaje consumatorilor, de a iesi din banal, de a te detasa net de concurenta prin inovatia adusa in promovarea serviciilor si produselor.

 

Avantajele publicitatii in lift

Parte a publicitatii indoor, publicitatea in lift este o metoda inedita de expunere a mesajelor publicitare datorita caracteristicilor sale unice:

  • Audienta publicitate liftcaptivitatea: consumatorul este practic „forţat” să vizioneze mesajul publicitar, acesta fiind nevoit să folosească ascensorul cel puţin de două ori pe zi şi, ceea ce este cel mai important, fără a-i fi perturbată atenţia. Spre deosebire de alte medii nu poate schimba canalul, nu poate naviga pe un alt website si nu poate da pagina;
  • recurenţa: reclama este vizionată pe toată perioada expunerii în ritm susţinut prin necesitatea folosirii zilnice a ascensorului, spre deosebire de publicitatea prin intermediul cataloagelor si flyerelor livrate in cutia postala;
  • targetarea: prin alegerea corespunzătoare a locaţiilor de expunere se poate selecta audienţa în funcţie de scopul urmărit de campania publicitară;
  • memorabilitatea: datorită caracteristicilor spaţiului de expunere gradul de memorare a mesajului publicitar este apreciat a fi până la 90% din vizualizări (bineînţeles acesta depinde în cea mai mare măsură de calitatea mesajului);
  • costul redus: prin comparaţie cu alte medii (TV, radio, presă şi chiar internet), ţinând cont de gradul ridicat de reţinere a mesajului, publicitatea în lift are un cost redus daca raportam bugetul la consumatorul „convertit”;
  • exclusivitatea atentiei consumatorului fara a-i fi prezentata si oferta concurentei, asa cum se intampla in cazul spoturilor TV sau machetelor publicitare din presa scrisa;

Publicitatea in lift este o cale eficienta, de neuitat de a ajunge la locatarii blocurilor si vizitatorii acestora cu maximum de impact, captivandu-le atentia zi si noapte, la fiecare calatorie cu liftul.

 

Eficienta publicitatii in lift

Publicitatea in lift si-a dovedit eficienta in campanii bine organizate, bine targetate, atat pentru campanii mari, nationale, cat si pentru afacerile locale, cunoscute si ca afaceri de cartier (magazin de cartier, coafor de cartier, pizzerie de cartier, etc.).

Grafic publicitate lift

 

plotare